Samling elitelaget vannski i Karlstad

Postet av Stephen Smithurst den 6. Mai 2024

Elitelaget var samlet i Karlstad helgen 4. og 5. mai. Vårens første samling på vann. Lørdag bød på over 20 grader i luften - 15 i vannet, strålende sol og flotte forhold. Manne var på plass allerede da de første bilene ankom lørdag. Og, etter et raskt bytte til vannskiutstyr, og oppvarming, var båten i gang. Niklas og Manne hadde knapt nok tid til å spise. Her fikk alle med seg noen oppgaver å jobbe videre med før neste samling i juni.
Grillen ble tent og alt av burgere ble fortært. Etter kjøring innkvarterte vi oss i hyttene vi hadde leid på Bomstadbaden camping (kan anbefales). Det ble litt teori om vannskiteknikk og mental trening før vi roet kvelden ned med middag og kortspill. Søndag var litt kaldere, men alle fikk sine to runder før vi satte kursen tilbake mot Norge. De som deltok var Kristof, Magnus, Kaja, Emma, Nora S og Agathe fra Elitelaget, og Nora H fra Openlaget.

Niklas og Asgeir